ο προσωπικός διπροσωπισμός μου

με την μάσκα μου για ατου μου να κοιτώ με τα πλαστικά μου μάτια τα πλαστικά μάτια της μάσκας του εχθρού μου

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Κάτι που μπερδεύει.

                 Δεν ξέρω τι θέλω να γίνω. Μάλλον θέλω κάθε μέρα να αλλάζω μορφή. Δεν ξέρω τι θέλω να γίνω μάλλον  θέλω καθημερινά να μετασχηματίζομαι για να μην μπορώ να ξέρω τι θα είμαι αύριο, για να μην μπορώ να μαντέψω τι θα μου ξημερώσει, να μην ξέρω τι θα γίνει. Έτσι αφού τίποτα δεν θα είναι  σίγουρο, θα μπορώ να απολαμβάνω και να βιώνω στο έπακρο την κάθε μου στιγμή. Δεν ξέρω τι θέλω να γίνω μα μάλλον θέλω κάθε μέρα να κάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανα χτες, μάλλον θέλω κάθε μέρα να γνωρίζω κάτι καινούργιο, να αποκτώ κάθε μέρα και μια νέα εμπειρία, και ένα νέο όνομα.
                
Γιατί αν κάτι μένει ίδιο για πάντα, ξέρω ότι κάποτε σκουριάζει. Ξέρω ότι κάποτε χάνει την αξία του στα μάτια των άλλων αλλά και στα δικά του γιατί ξεχνά τον πραγματικό σκοπό του, τα πρωταρχικά του όνειρα. Δεν ξέρω, δεν ξέρω… Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ξέρω. Αλλά πάω στοίχημα ότι ούτε εσύ ξέρεις. Μπορεί να νομίζεις ότι ξέρεις ή να υποκρίνεσαι και να δείχνεις ότι ξέρεις όμως το ξέρω  ότι δεν έχεις ιδέα ούτε και εσύ. Τι λες, θες να ψάξουμε παρέα;  γιατί καθώς θα ψάχνουμε να βρούμε αυτό που θεωρούμε χαμένο μπορεί να χαθούμε και εμείς οι ίδιοι αλλά τουλάχιστον τότε, θα έχουμε ο ένας τον άλλον... Η μήπως όχι;
                 
Δεν ξέρω , δεν ξέρω… αλλά αφού δεν ξέρω δεν με εμποδίζει τίποτα από το να υποθέτω, να μαντεύω και να ελπίζω, δεν μπορείς να μου το απαγορεύσεις. Τι ; νομίζεις ότι μπορείς; εδώ κάποιοι πιστεύουν σε ένα ανώτερο ον που τους κυβερνά από τα σύννεφα, που παρακολουθεί και ακούει τον καθέναν τους. Άσε μας ρε.
                
Και εσείς που ξέρεται και όλο περηφανεύεστε ότι ξέρετε, για πέστε μου είστε ευτυχισμένοι που ξέρετε ; και αν ναι, τι είναι για σας η ευτυχία; θα σας ακούσω. Αν ο ορισμός σας συμπίπτει με τον δικό μου θα έρθω και θα σας ρωτήσω για να μάθω και γω. Τόσο απλά.
               
Βασικά  όχι. Άστο . δεν θέλω να ακούσω τον ορισμό σας  περί της ευτυχίας, ούτε θα έρθω να σας ρωτήσω. Θα πάρω το ρίσκο να μην ξέρω. Θα πάρω το ρίσκο να μην μάθω ποτέ. Θα πάρω το ρίσκο να μάθω. ΔΙΟΡΘΩΣΗ. Θα πάρω το ρίσκο να μάθω μόνος μου.
                
Δεν ξέρω τι θέλω να γίνω. Μάλλον θέλω κάθε μέρα να αλλάζω μορφή. Μάλλον θέλω κάθε μέρα να αποκτώ και ένα καινούργιο όνομα. Μάλλον, θέλω να συνεχίζω να μην ξέρω τι θέλω για να μπορώ ετσι κάθε μέρα να το μαθαίνω σιγά-σιγά.
                                                                                                       
 Αν κάποιον μπέρδεψα συγγνώμη. Αν κάποιον πάλι προβλημάτισα ευχαριστώ.
                                                                                                                                                

2 σχόλια:

  1. einai bolema h agnia. Polles fores h anazitisi kai h prospathia gia na ftasis se kati einai poli anoteri kai pio simantiki apo ton idio to stoxo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to taksidi exei shmasia oxi i ithakh. i ithaki einai apla to kinitro. swstos symfwnw,

    ΑπάντησηΔιαγραφή