ο προσωπικός διπροσωπισμός μου

με την μάσκα μου για ατου μου να κοιτώ με τα πλαστικά μου μάτια τα πλαστικά μάτια της μάσκας του εχθρού μου

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

κοίτα.


Μην με κοιτάτε, δεν έχω κάτι να σας δείξω.
Ούτε καν ένα μικρό κι αθώο μυστικό
Ακόμα κι αν είχα όμως, να είστε σίγουροι
Ότι θα το είχα φύλαξει τόσο καλά,
Ώστε δεν θα υποψιαζόσασταν καν ότι υπάρχει
Μην με κοιτάτε.
Δεν έχω κάτι το ενδιαφέρον πάνω μου,
Τίποτα συναρπαστικό, τίποτα πρωτότυπο
Είμαι άνθρωπος
Όπως άλλωστε είστε και όλοι εσείς
Είμαι άνθρωπος
Η μόνη μας διαφορά είναι ότι εγώ δεν είμαι ανθρωποφάγος
Ναι, μπορεί ψεύτης, μπορεί αχρείος και απαίσιος,
Μπορεί δειλός, μπορεί αντικοινωνικός, άσχημος, βαρετός,
Κυνικός και παράξενος, αλλά όχι,
Δεν είμαι ανθρωποφάγος.
Όχι.
Μην με κοιτάτε.
Μην κάνετε τον κόπο να πάρετε μάτι κάτι απ την
Ψηφιακή μου κλειδαρότρυπα
Δεν έχει τίποτα να δείτε
Τίποτα. Μόνο χρώματα.
Μερικές φορές άσπρο, άλλες μαύρο
Και μερικές φορές, σπάνια βέβαια, υπάρχει και το γκρίζο.
Αν δείτε γκρίζο μπορεί να είναι και η τυχερή σας μέρα.
Συνήθως αισθάνομαι άμεσα συναισθήματα
Όταν υπάρχει το γκρίζο, τότε είμαι πραγματικά σκατά.
Τότε μπορεί να κάνω και κάποια τρέλα που,
Αν δεν την βλέπατε, πιθανότατα
να κατέληγε ένα καλά κρυμμένο μυστικό.
Μην με κοιτάτε.
Σήμερα δεν έχει γκρίζο.
Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Μην με κοιτάτε.
Αν πραγματικά θέλετε να κοιτάξετε κάπου ή κάποιον τόσο πολύ,
Κοιτάξτε στην δική σας χαραμάδα.
Πάω στοίχημα ότι θα πανικοβληθείτε.
Πάω στοίχημα, ότι θα τρομάξετε μόλις η όραση σας προσαρμοστεί στο λιγοστό φως.
Πάω στοίχημα ότι θα τρομάξετε μόλις αντικρίσετε το γκρίζο της ψυχής σας.
                                                                                                          Έτοιμος για άλλη μια παράσταση,
                                                                                                                                                         

2 σχόλια:

  1. "Τότε μπορεί να κάνω και κάποια τρέλα"
    to know acting a fool is the mission.. το δευτερο το πε ο tech nine. μου φαινεται οτι λεει κατι σημαντικό που μας αφορά. πιες ενα δυνατο καφε και βγες να γαμησεις τους καριοληδες. yes yes yo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον ήπια και είμαι ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΣ χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή