ο προσωπικός διπροσωπισμός μου

με την μάσκα μου για ατου μου να κοιτώ με τα πλαστικά μου μάτια τα πλαστικά μάτια της μάσκας του εχθρού μου

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

μείνε μακριά.

Όλοι κοιτάν να φάνε κάτι, ένα κομμάτι
σαν τα όρνεα
Ο! τι γλυκό. Ένα παιδί με όνειρα
μου παν κάνε ότι θες
είσαι ελεύθερος αρκεί να υπακούς σε συμβουλές
οικογενειακές, φιλικές και εργασιακές
ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ
οι διαταγές είναι διαταγές
δεν είμαι σκλάβος, δεν είμαι πιόνι
ή τουλάχιστον δεν το παραδέχομαι ακόμη
αρνούμαι. Αν έχεις άλλη άποψη
βρες με, πιασε μου κουβέντα να τα βρούμε
μα μείνε μακριά αν μένεις μόνο στο θα δούμε.

1 σχόλιο:

  1. πες τους μισαλλοδοξους. οτι μισουν οποιον κανει διαφορετικες επιλογες για την ζωη του.
    ειναι πολυ ψαγμενη λεξη και θα τους ενοχλησει. εγω ετσι εκανα με τους δικους μου. τους εκανα να νιωσουν μειονοτητα που δεν αποδεχονται την αρχη της ανεκτικοτητας στο επακρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή