ο προσωπικός διπροσωπισμός μου

με την μάσκα μου για ατου μου να κοιτώ με τα πλαστικά μου μάτια τα πλαστικά μάτια της μάσκας του εχθρού μου

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

πρόβλημα

Το κύριο πρόβλημα μου είναι ότι είμαι μόνος.

Όλα πάνε σκατά εδώ και καιρό αλλά τώρα τελευταία το αντιλαμβάνομαι όλο και πιο πολύ.  Λίγο η χαμηλή αυτοεκτίμηση, η κατεστραμμένη αυτοπεποίθηση,  λίγο η ζεστή και οι καλοκαιρινές αϋπνίες, τα μαθήματα και το πολύωρο καθισιό με έχουν κάνει σκατά. Η κύρια αίτια είναι όμως η ανία. ΒΑΡΙΕΜΑΙ τον σάπιο μας κόσμο γαμώ την πουτάνα μου. Ξέρω τι θα κάνω αύριο από όταν θα ξυπνήσω έως ότου να πέσω να κοιμηθώ και το χειρότερο ξέρω ότι το ίδιο θα επανελήφθη και μεθαύριο και την επομένη και την επομένη και και και…. Σκατά.

Θα μου πεις άλλαξε ρε! Κάνε κάτι δημιουργικό! Χαχ. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ούτε τον χρόνο ούτε τα μέσα για να κάνω κάτι τέτοιο και προπάντων δεν με εμπνέετε ρε πούστη μου, το ανθρώπινο είδος είναι τόσο σκατένιο που καταλήγεις να λες πως δεν θες να φτιάξεις τίποτα το όμορφο για σένα γιατί παίζει να αρέσει και σε κάποιον άλλον που απλά δεν το αξίζει (με εξαίρεση λίγων). Σκατά.
    
Είμαι μόνος, τουλάχιστον αισθάνομαι μόνος όχι από άποψη κοινωνικής μοναξιάς, φίλους και γνωστούς (αν και οι περισσότεροι από τους γνωστούς όταν μου μιλάν πάντα όλο κάτι μου ζητάν) έχω όπως όλοι και δεν είμαι και τόσο μαλάκας ή αντιπαθητικός για μη θέλεις να μου πιάσεις την κουβέντα ισα ισα έχω και τρόπους, Μας λείπει όμως κάτι πολύ σημαντικό : κοινά ενδιαφέροντα. Δεν λέω, δε με χαλάει να βγω να μιλήσω με την παρέα, να μαλακιστούμε, να φιλοσοφήσουμε, να γίνουμε μουνι και να μαλώσουμε αλλά δεν κάνουμε ποτέ κάτι που να μένει, να είναι πιο ολοκληρωμένο (π.χ. ποτέ δεν παίζει να μαζευτούμε και αντί του να μιλάμε και να πούμε κάτι εποικοδομητικό μόνο, να κάτσουμε και τις απόψεις αυτές να τις γράψουμε, να τις συγκροτήσουμε/οργανωσουμε στο κεφάλι μας και να τις αναπτύξουμε, να τις κάνουμε αναλύσεις , να τις συγκρίνουμε και να βγάλουμε συμπεράσματα που να μας οδηγήσουν στην βελτίωση και την ιδεολογική ενότητα.

Ο καθένας στον κόσμο του, με τα όρια και τα ταμπού του- φυσικά εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση), ιδεολογικά κοντά δεν είμαστε, να δημιουργήσουμε δεν θα κάτσουμε ποτέ (δεν μας αρέσει αρκετά η ίδια μουσική, ώστε να βγάλουμε τραγούδια η έστω μελωδίες, ούτε ζωγραφίζουν οι άλλοι) σαν χαρακτήρες είμαστε μπουρδέλο, μπερδεμένοι (εγώ απαισιόδοξος και καραγκιόζης, ο άλλος τσαπατσούλης παραλίας, ο τρίτος με τίγκα στερεότυπα στο κεφάλι του κτλ). Σκατά. Γι’ αυτό βαριέμαι.

Δεν είναι ότι είμαι υπερβολικά έξυπνος (μεγάλη μαλάκια αυτό τελικά) για να βρω άτομα της ηλικίας μου και να κάνουμε κάτι, απλά οι άλλοι δεν είναι αρκετά δημιουργικοί για μένα. Καταπιέζομαι και εν’ τέλει αυτά που θελα να κάνω τα βαριέμαι- λέω δεν έχουν νόημα να γίνουν. Σταμάτησα να ζωγραφίζω κιόλας (χαθήκαμε ρε μαλάκα χασκ και δεν πωρώνομαι). Ευτυχώς υπάρχει τομιασμα και με ενθαρρύνει να κάνω τις μουτζούρες μου.
   
Σκατά. Δεν ακούω και μουσική. Σκατά. Μόνο βιβλία διαβάζω. Αλλά αυτό δεν φτάνει. Σκατά









4 σχόλια:

  1. ξεκοψε τους ρε αμα δε σε γεμιζουν. καλυτερα μονος και πιστος στις αρχες σου παρα με παρεα και να νιωθεις σκατα.
    εγω εχω μεινει πολλες φορες μονος και ακομη ειμαι μονος λογω του επιλεκτικου χαρακτηρα μου στις φιλιες. αλλα αυτο δεν το βλεπω ως κακό. ειναι επειδη ειμαστε πιο δυνατοι.
    αναλυωντας την μοναξια βρισκω οτι η ασχημια της συνισταται (σε μενα) σε 2 πραγματα. 1) ελειψη φυσικης ασφάλειας 2) αναγκαστικη συζητηση με τον εαυτο μου που ειναι ενοχλητικα αυστηρος.
    Οπότε αυτό που πρεπει να κανει καποιος σαν εμενα για να αντεχει την μοναξια ειναι να βεβαιωθει οτι ειναι ασφαλής καινα γινει πιο φιλικος προς τον εαυτό του. Ετσι σπαει την εξαρτηση απο την ανθρωπινη συντροφιά και ετσι μπορει να παρει τον δικο του ξεχωριστο δρομο.
    εχεις καταπιεσμενη δημιουργικοτητα, αυτο σου γαμαει την αυτοεκτιμηση. Πρεπει να βρεις εναν τροπο να την εκφρασεις (οχι τρομοκρατικα) και θα εισαι καλύτερα. Βάλε μπρος τον δισκο σου ρε. Θυμαμαι οταν πρωτομπηκα στο μπλογκ σου μου εκαναν πολυ αισθηση οι στιχοι σου. Καθησα κανα μισαωρο και τους διαβασα δυνατα. μαρεσει η δυναμη που βγάζουν. Στρώσου να βγάλεις κάτι γιατι πήξαμε στα Βορ.ας και 12α πιθήκια. Εχω κατι γνωστες ειναι 20 χρονων γαιδουρες και μου στελνουνε τραγουδια με Ν-Ο-Η-Μ-Α. τα ανοιγωω και βλεπω τα βλακομουτρα τους Βορ.ας. (facepalm). Τα ποσοστα ραπαδων με κυριαρχο οργανο τον εγκεφαλο ειναι μικρα. Οι περισσοτεροι εχουν κυριαρχα οργανα τους δικεφαλους το πουλι και τον κωλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νταξει ρε δε ειπα οτι δε με γεμιζουν, ισα ισα χτες ημουν πολυ σκατα και ξεχαστηκα λιγο με τις μαλακιες που καναμε/λεγαμε.
    κλαιν. χωρις φιλους θα γινομουν πιο καταθλιπτικος και απο τον ποε.

    το αν ειμαι πιο "δυνατος" δεν ξερω. τι εννοεις με τον ορο?

    ε ναι αυτο με την δημιουργηκοτητα ισχυει που λες, γι αυτο αλλοστε εχω φτιαξει και το μπλογκ, ζωγραφιζω που και που και γραφω διαφορα. απλα δεν εχω τα μεσα για κατι πιο "πολυ" ξερωγω.
    ε κοιτα το να βγαλω δισκο δεν παιζει με την καμια ακομη. ειναι νωρις απο ολες τις αποψεις.ουτε τα μεσα να ηγογραφω διαφορα ξεκαρφωτα εχω ουτε και λεφτα για να τα αποκτησω. οποτε οτι γραφω και πιστευω αξιζει να φανει και να μην χαθει το βαζω εδω (για να το διαβαζεις δυνατα- οντως ρε? γαματο,ευχαριστω- εσυ και σε οποιον αλλον αρεσει).
    αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1) αν σκεφτεις πολυ βαθεια τα ζητηματα της ζωης δεν θα γινεις καταθλιπτικος.
    2) δυναμη ειναι αυτη η αηδια προς τα σκατα. αλλος θα το πει ελιτισμο. εγω το λεω δυναμη. αλλος θα το πει ακραιο.
    Αυτη η αηδια για τα σκατα ειναι που κανει τον ανθρωπο καθαρο. Ναι μπορει να σε πουνε ενοχλητικα σχολαστικο και τελειομανη.. αλλα μην σε νοιαζει αυτο. ειναι μονο μια γνωμη. και μαλιστα μια γνωμη την οποια αν την ασπαστεις θα χαλασεις την ζωη σου.
    δδεν εισαι εσυ εμπορικος, η κοκκινου αντεργκραουντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή