ο προσωπικός διπροσωπισμός μου

με την μάσκα μου για ατου μου να κοιτώ με τα πλαστικά μου μάτια τα πλαστικά μάτια της μάσκας του εχθρού μου

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Τελικά όλα ειναι κύκλος.

Όλα είναι κύκλος.

Η φύση μας ή τουλάχιστον η φύση που μας έχει προβάλλει η κοινωνία και νομίζουμε ότι έχουμε είναι κυκλικής μορφής. Πως λέμε οφθαλμός αντί οφθαλμού και αλυσιδωτές αντιδράσεις? ένα μιξ από αυτά ένα πράγμα . Όταν κάνεις κάτι ή όταν σου κάνουν κάτι αυτό αποτελεί κίνητρο για την επομένη σου σκέψη και αυτή για την επομένη σου πράξη και κάπως έτσι διαμορφώνεται η δράση σου και σε μακροχρόνια περίοδο ο χαρακτήρας σου, οι ιδεολογίες κτλ. δυστυχώς ή ευτυχώς το μίσος είναι η πιο συχνότερη τροχιά στην οποία μπαίνουμε. μισούμε για να ζούμε και ζούμε για να μισούμε βλέπεις. είσαι διαφορετικός? σε μισώ. είσαι αρχίδι? σε μισώ. δεν συμφωνούμε? σε μισώ. είσαι ποδηλάτης? σε μισώ. Βασικά μισούμε για τον οποιονδήποτε λόγο.

Επιστρατεύουμε την δημιουργικότητα μας και την φαντασία μας στο να βρίσκουμε λόγους να μισούμε. δεν λέω ότι είναι κακό. Κακό είναι όμως το ηλίθιο είδος μίσους που μας κάνει να χάνουμε την ουσία και να μην βλέπουμε αυτό που πρέπει πραγματικά να απεχθανόμαστε και να διοχετεύουμε το μίσος μας πάνω του. την εξουσία και όχι, όχι μόνο το κράτος πολιτικά ορθό ανθρωπάκι, αλλά κάθε μορφή εξουσιασμού και περιορισμού του ανθρώπινου νου μαλάκα ηλίθιε που το μόνο που ξέρεις να λες όταν "πρέπει" να πάρεις μέρος σε σοβαρή κουβέντα (ναι πέρα από τις μαλακίες που συζητάνε όλοι τώρα έγινε μόδα και αυτό) είναι "ε ναι οι διαφημίσεις προβάλλουν υλιστικά πρότυπα και οι πολιτικοί είναι κακοί και ψεύτες" και ύστερα παίρνεις το ύφος το συνειδητοποιημένου νέου.

Χέσε μας, τα ξέρουμε κάτι άλλο?

Φορές φορές σε βλέπω και θέλω να σε δείρω. δεν έχω τα μπράτσα όμως. Παλιά δεν είχα ούτε και το νεύρο. Μπήκα στο τριπάκι σας όμως και απέκτησα αρκετά ψυχολογικά για να μην έχω ανάγκη το νεύρο του τρελού που δέρνεται με όλους. Ακόμη όμως δεν έχω τα μπράτσα (αν και αν επιδιώκεις φάπες θα παιχτούν τι κι αν τις φάω εγώ στο τέλος) γι' αυτο και κάθομαι και γράφω.

Βασικά επειδή ξέφυγα από το θέμα μου, το γάμησα και πέθανε το κλείνω κάπου εδω. άλλωστε δεν έχω κι όρεξη που να κάτσω να συγκροτήσω την σκέψη μου να γράψω και κείμενο κιολα. Αρχίδια.

Α, και να μην ξεχνιόμαστε, το σύνθημα είναι ακόμη ένα ΣΚΕΨΟΥ Η ΨΟΦΑ.

καλή σας νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου